loading...
sega
sega بازدید : 105 دوشنبه 13 تیر 1390 نظرات (0)

آموزش ني

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

آموزش گام به گام ني

ني از سازهاي بادي ايراني است . ني بر چند نوع است :‌دوزله ، قره ني ...

مي خواهيد موسيقي را فرا بگيريد ، به دنبال آموزش موسيقي هستيد ، آموزشگاه موسيقي را يافته ايد ؟
در اين مجموعه مي يابيد :

آموزش قدم به قدم و كاملا مرحله اي ني
آشنايي و آموزش كامل تمامي نكات ني
دروس جامع و فصل بندي شده و طبقه بندي شده در محيط نرم افزاري و انجام مثالهاي عملي و تمرينات كلي
شرح و بسط كامل نحوه دست گرفتن ني و حالتهاي مختلف آن
آموزش و ارائه روشهاي مختلف نواختن ني

ني از سازهاي بادي ايرانيان است و جزو سازهاي بادي مي باشد .ني ايراني برچند نوع است : دوزله ، قره ني ، ناي هفت بند و ...
ناي هفت بند از گياه ني ساخته مي شود و طوري آن را مي برند كه از سر تا ته آن شامل هفت بند شود . ني هفت بند يا به اصطلاح ني متشكل از 5 سوراخ در جلو و يك سوراخ در پشت آن است كه توسط انگشتان دوم و چهارم از يك دست و انگشتان اول تا چهارم از دست ديگر پوشيده مي شوند . وسعت صداي آن به 3 اكتاو و چند صدا مي رسد . 5 صداي بم (1) ، بم نرم ، ( Piano 1 Or P1) ، زير ، غيث و پس غيث ( تافا ) دارد كه نت Si در صداي بم آن روي ني وجود ندارد و نوازندگان آن را با لب مي نوازند .

بطور كلي ني را با جاي گرفتن بين دو دندان نيش و گرد كردن زبان در در پائين و پشت آن مي نوازند . اما اساتيدي چون جمشيد عندليبي زبان را در بالا مي گذارند .

برعكس سازهاي ديگر ، ني كوك ندارد و براي كوكهاي مختلف سازهاي متفاوت ساخته مي شود . بطوري كه Do بلندترين و Do با 7 فاصله كوتاهترين ني هستند . كوك ني به معني بم ترين صدايي است كه از خود بروز مي دهد . مثلا كوك Sol در حالت دست بسته ( وقتي تمام سوراخها پوشيده باشند ) هارمونيك Sol دارد .

در كل شيوه ني نوازي به دو گونه نايب اسدالله و كسايي است : از اساتيد مي توان حسن كسايي ، حسين عمومي ، جمشيد عندليبي ، محمد موسوي ، حسن ناهيد و محمد علي كياني نژاد را نام برد .

اين محصول در 2 عدد سي دي و بصورت آموزش كاملا تصويري با بسته بندي اختصاصي شركت ارائه مي شود . ضمنا اين پكيج داراي گارانتي تعويض مي باشد .

فروشنده: یکتا سافت

قیمت: 9,900 تومان

درصد :65

روش خرید: برای خرید آموزش ني، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ني



آموزش ني دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری آموزش گام به گام ني ني از سازهاي بادي ايراني است . ني بر چند نوع است :‌دوزله ، قره ني ... مي خواهيد موسيقي را فرا بگيريد ، به دنبال آموزش موسيقي هستيد ، آموزشگاه موسيقي را يافته ايد ؟ در اين مجموعه مي يابيد : آموزش قدم به قدم و كاملا مرحله اي ني آشنايي و آموزش كامل تمامي نكات ني دروس جامع و فصل بندي شده و طبقه بندي شده در محيط نرم افزاري و انجام مثالهاي عملي و تمرينات كلي شرح و بسط كامل نحوه دست گرفتن ني و حالتهاي مختلف آن آموزش و ارائه روشهاي مختلف نواختن ني ني از سازهاي بادي ايرانيان است و جزو سازهاي بادي مي باشد .ني ايراني برچند نوع است : دوزله ، قره ني ، ناي هفت بند و ... ناي هفت بند از گياه ني ساخته مي شود و طوري آن را مي برند كه از سر تا ته آن شامل هفت بند شود . ني هفت بند يا به اصطلاح ني متشكل از 5 سوراخ در جلو و يك سوراخ در پشت آن است كه توسط انگشتان دوم و چهارم از يك دست و انگشتان اول تا چهارم از دست ديگر پوشيده مي شوند . وسعت صداي آن به 3 اكتاو و چند صدا مي رسد . 5 صداي بم (1) ، بم نرم ، ( Piano 1 Or P1) ، زير ، غيث و پس غيث ( تافا ) دارد كه نت Si در صداي بم آن روي ني وجود ندارد و نوازندگان آن را با لب مي نوازند . بطور كلي ني را با جاي گرفتن بين دو دندان نيش و گرد كردن زبان در در پائين و پشت آن مي نوازند . اما اساتيدي چون جمشيد عندليبي زبان را در بالا مي گذارند . برعكس سازهاي ديگر ، ني كوك ندارد و براي كوكهاي مختلف سازهاي متفاوت ساخته مي شود . بطوري كه Do بلندترين و Do با 7 فاصله كوتاهترين ني هستند . كوك ني به معني بم ترين صدايي است كه از خود بروز مي دهد . مثلا كوك Sol در حالت دست بسته ( وقتي تمام سوراخها پوشيده باشند ) هارمونيك Sol دارد . در كل شيوه ني نوازي به دو گونه نايب اسدالله و كسايي است : از اساتيد مي توان حسن كسايي ، حسين عمومي ، جمشيد عندليبي ، محمد موسوي ، حسن ناهيد و محمد علي كياني نژاد را نام برد . اين محصول در 2 عدد سي دي و بصورت آموزش كاملا تصويري با بسته بندي اختصاصي شركت ارائه مي شود . ضمنا اين پكيج داراي گارانتي تعويض مي باشد . فروشنده: یکتا سافت قیمت: 9,900 تومان درصد :65 روش خرید: برای خرید آموزش ني، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. خرید آموزش ني
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1160
  • کل نظرات : 202
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 81
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 467
  • باردید دیروز : 845
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 3,774
  • بازدید ماه : 1,312
  • بازدید سال : 144,974
  • بازدید کلی : 1,257,073